Vi njuter!



Idag har vi återigen hängt ute hos mor och far. Det var skoj! Vi badade och busade hela dagen lång. Love tycker så mycket
om sin kusin Elicia, de leker verkligen superbra ihop! Visst ryker de ihop ibland men oftast så funkar det finfint!
Love var helt slut när vi kom hem och somnade gott efter lite välling i sängen.

Love är inne i en toppenperiod just nu. Han är så glad och sjunger hela tiden. Berättar jag om något som vi kanske ska
göra och han tycker är skoj, så börjar han liksom hoppa och skutta av glädje. Ja, livet leker för Love Jansson just nu! Sen
är det väldigt roligt att höra hur han "leker" med orden också, ibland gör han värsta roliga böjningarna!

Lykke har blivit en fena på att sitta själv nu. Hon är även ett riktigt blötdjur och gillar att bada och plaska med vatten. Men
allra
mest gillar hon sin storebror. Det finns ingen som kan få henne att skratta så innerligt som Love. Det värmer i hjärtat
att se de två ha så mysigt och roligt tillsammans! Med maten så börjar det ta sig. Hon får smaka lite då och då. Men jag
ammar mestadels så jag ska ta mig i kragen och börja på riktitgt.....snart.... Hon gillar även sin gåstol. Den har hon ju
haft ett bra tag så hon tar sig både fram och bak lätt som en plätt! Tänk att sittgungen inte blev någon hit för Lykke. Love
fullkomligt älskade hoppgungan. Men sen han är ju en sprallig kille också, Lykke är ju en lugn tjej och det kommer
hon säkert att vara upp till femtonårs ålder då hon kommer att ge igen....

Usch, nu blev jag dödstrött så jag får skriva mer en sen.

Nattis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0