Saknig

Jag saknar min lilla gospojk Loveplutt för han är inte hemma. Han sover hos sin farmor och farfar inatt. Samtidigt som jag är väldigt saknig så känns det ändå väldigt skönt att imorgon, förhoppningsvis, få sova ut. Ja., allt beror ju på Lykke såklart. Jag slår vad om att hon kommer vakna megatidigt bara därför, men annars så nöjer jag mig med att få sova till åtta iaf.

Love kommer att vara och busa hos sin farmor och farfar hela dagen imorgon så då passar jag och Lykke på att ha en tjejdag rakt igenom. Först blir det ett besök på BVC där vägning och mätgning står på schemat. När det är avklarat bär det av till Birsta. Där kommer vi att strosa i affärer, käka lunch och bara må gott. Allt detta kommer att ske under lugna och avslappnade former då vi inte har med oss busiga storebror. Tack farmor för att Love får hänga med dig!

Jag ångrar inte en endaste sekund att vi flyttade från Sthlm, jag älskar Sundsvall och alla nära och kära som bor här! Vad skulle vi göra utan de, släkten är bäst!

Nu tackar jag för mig. Dags att sova men  det kommer nog bli svårt då jag känner mig lite pirrig i kroppen, det är nog för att jag ska få gå och strosa i affärer imorgon, fatta hur länge sedan jag fick gå i affärer, åh,vad  jag kommer att njuta!

Puss buss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0