Promenera mera!

Jäklar vad jag promenerar och jag älskar det! Jag blir så sjukt mycket piggare och jag ljuger inte! Jag har ju förr "bara" gått ett varv runt sidsjön tre dagar i veckad, de dagar då Love var på dagis. Nu har jag avancerat och börjat gå två varv. I fredags hade jag med mig båda barnen och gick en tidigprommis. Lykke somnade ju på vägen upp och Love somnade efter halva första vavet. Det var då jag kände att jag lätt skulle kunna gå ett varv till så jag gjord det, huur häligt som helst!

Igår var vilodag från prommis. Men idag var det dags igen, trots att det hällregnade ute. Jag tog på mig regnkläder, stoppade musik i öronen och gick ut. Två härliga varv blev det, jag hade lätt kunnat gå ett tredje varv, men var tvungen att gå hem då Lykkefia skull ha mat. Jag kan ju säga att jag inte mötte en endaste person, tro jag det då det regnade och blåste storm!

Imorgon blir det samma sak igen. Så fort Chrill vaknat drar jag ut på promenad, jag längtar! Det är ju så skönt! Förhoppningsvis kan detta leda till att jag går ner de sista kilona också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0