Pissnisse!

Igår när vi var hos Christian föräldrar, Loves farmor och farfar alltså, gick vi ner till allmänningen för att spela lite fotboll. Mitt under "matchen" sa Love till att han ville kissa, han var kissnödig. Jag tog honom på orden och gick upp till buskarna så att han skulle kunna uträtta sitt behov. Ochhan kissade, faktiskt. Jag är såå stolt över honom! Jag kom dock tänka på att jag höll honom som man håller i en tjej som kissar. Han är ju faktiskt kille och då står man ju upp och kissar....ska tänka på det nästa gång!

Bildbevis nedan:

Kille kissandes i "tjejposition".

FÄRIDG!

Vår duktiga kille!

Detta bådar ju gott inför sommarens projekt -bli blöjfri!

Hepp hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0