Lykke och jag!

Barnen sover och jag sitter här, äter tomater, kikar på tv och slösurfar. Chrille ligger i den andra soffan och smaskar han med. Jag antar att vi snart ska hoppa i säng då Chrill ska upp tidigt imorgon för att jobba. Han kommer att jobba sex dagar på raken nu, så det gäller att lägga sig i tid för att orka med våra små busfrön!

Love har varit på dagis idag och vi andra har gått prommis, käkat lunch på max samt varit och fyndat på Eriks. När vi hämtat Love från dagis så åkte vi för att storhandla, fast det blev inte så mycket storhandlat eftersom att Love var en hopplöst tjurig och grinig kille just precis då, men men, det är ju så när man har en trotsigt tvååring. Han sög verkligen musten både ur mig och Chrille, fast vi älskar ju honom oändligt mycket ändå, såklart!

Imorgon är det fredag,jihoo! Jag har än så länge inga planer på g, kanske åker vi och badar eller så tar vi bussen till Loves farmor och farfar, vi får helt enkelt se på vilket humör vi är på.

Lite bilder på vår lilla flicka som var på ett toppenhumör ikväll.


Glad!

Gladare!

Gladast!


Lite mor och dotterbus!

Trött mamma som håller på att natta en trött Lykke

Äntligen, Lykke har somnat, efter att ha vridit och vänt sig, tvärs över sängen.

Nu ska jag borsta gaddarna och hoppa i säng!

Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Carro

Alltså, ni har sjukt fina barn du å Chrill!!=)

2009-06-12 @ 00:05:47
URL: http://carros80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0