Glad midsommar!

Idag har vi firat midsommar i Kovland, som vi alltid gör och har gjort. Det var kul. Jag tror att jag visar lite bilder istället för att skriva.

Så lite smått och gott från dagens midsommarfirande!




Vi sjunger upp inför midsommardansen!

La familia!

På väg! Syster yster gör sig rolig i bakgrunden.

Mammas gofia!

Mina fina!

Mera fina!

Dansa runt stången!

Mycket folk!

Kusinkärlek!

Fina kusin Elicia!

Äta bör man annars......

Puss på dig Lykkehjärtat!

Det var lite smått och gott det. Nu ska jag nog ta och lägga mig. Chrille jobbar och jag ligger bara här och fördriver tiden. Från ohc med imorgon är Chrill ledig i fyra hela dagar och som jag längtar!

Tack och godnatt, over and out!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0