Bad blogger

Jag erkänner, jag är en dåligt bloggerska just nu. Som det är nu, när Chrill jobbar skift, hinner jag faktiskt inte sätta mig ner och surfa.Sen har jag tappat lite suget på att blogga också, men så är det ju ibland, alla har ju toppar och dalar....

Vi mår iaf superbra, inte en endaste sjukdomsbacill finns i vår närhet. Love går på dagis och stortrivs, Lykke är snälla tjejjen som bara hänger med och är glad. Hon blir duktigare och duktigare på att sitta själv, men jag förstår att det inte är så lätt när hon har en sån liten rumpa att sitta på....sen det där med maten då, jo jag har lagt det på hyllan så hon helammas fortfarande och verkar vara nöjd och belåten med det. Hon har ett tåladmod som heter duga och kan således ligga på mage och grejja väldigt länge. Rullar runt har hon ju gjort länge men nu är det lite som en karusell då hon både rullar hit och dit i tid och otid.Hon kan redan säga mamma och pappa....hm....nästan iaf....hon skrattar åt allt som Love gör, han är hennes stora idol, vilket är lite konstigt eftersom att han numer är ganska dum med henne, han biter och slår ofta, men jag antar att han går igenom någon slags utvecklingsfas just nu, han är jobbig med andra ord och trotsigt till tusen.

Själv mår jag också toppen. Jag äter sunt och tar prommisar, detta har resulterat i några kilon lättare och smalare kropp, jag trivs men ska gå ner några kilon till, ja bli fastare liksom.

Chrille han jobbar och står i, min duktiga man!

Nu får det räcka för idag.

Dags för sängen!

Kommentarer
Postat av: Carro

NICE med en liten update!! Vad säger du om en fika nån dag när du å Lykkegumman har tid å lust? =)Kram!

2009-06-10 @ 17:19:10
URL: http://carros80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0