Puss puss


Kärlek


Idag började det. Jag solo på dagarna med två barn då Chrill jobbar. Det gick galant måste jag säga, nemas problemas här inte! Allt går liksom, kanske inte lika fort som förr, men det går ändå. När vi ska gå ut tex så tar det ju sin lilla tid. Lykke ska kläs på, Love likaså. Men på något sätt, under kanske både protester och gråt, går det till slut och vi kommer ut.

Dagens prommis blev först till affären för att inhandla mjölk och blodpudding. Sen styrde vi stegen mot syster och Co. Love är så rolig, han ska liksom gå uppe på snövallarna, testa balansen så mycket som detbara går. Det som är lite äckligt är ju allt jäkla hundkiss och poop som ligger överallt. Jag förstår mig inte på hundägarna när det gäller poopet. Hur jobbigt är det att ta upp efter sin hund har gjort sina behov? Och om det nu är så jobbigt då kanske man inte ska ha hund?!

Väl framme lekte vi med Sigge samt käkade och fikade lite, det var mys det!

Nu säger Chrill att vi ska gå och lägga oss, så jag ska borsta gaddarna nu för att sedan sova sött!

Tjing tjing!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0