Dålig uppdatering

Jag vet, jag suger på att blogga just nu. Jag sitter inte så mycket vid datron alls för den delen, det hinns liksom inte med nu när jag är ensam på dagarna. Men jag gillar ju att blogga och ska försöka att komma igång igen. Det blir nog bättre när Love börjat på dagis.

Igår tog vi bussen och hälsade på Loves farmor och farfar. Det var väldigt kul att åka buss tyckte Love, som satt som ett ljus hela bussresan.

Idag har vi varit och hälsat på Loves mormor och morfar. Ja, det blir mycket hälsa på här och där nu, man måste ju hitta på saker för att fördriva tiden. Och det är ju alltid kul att hälsa på nära och kära!

Imorgon har vi inte så mycket inplanerat förutom ett BVC-besök. Dags att mäta och väga Lykke. TÄnk att hon snart är två månader, shit vad tiden går fort! Just, det jag måste köpa flytarmringar till Love också. Ja, ni förstår vi har börjat bada, på badhuset, en gång i veckan. Eller vi har ju bara badat en gång hittills och det var ju toppenskoj tyckte Love, så vi ska fortsätta bada en gågn i veckan, minst!

Jag har massor med fina kort också, men de får jag nog lägga upp en annan dag, för nu ska jag ge Lykke käk!

Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0