Alla sova tyst det är i huset...

okej, nästa alla sova, jag och Lykke är vaken men tyst är det i huset iaf....Love sover som en stock, och det är inte så konstigt då vi har varit och badat nu på förmiddagen.  Jag lämnade Lykke hemma med Chrill och så åkte jag och Love och hämtade systeryster och Sigge för att åka och bada. Det var som vanligt superskoj!

Love somnade i bilen påväg hem och jag ska erkänna att jag också skänner mig ganska trött. Men en prommis på det här skulle ju inte skada.

Hur går det med viktnedgången och viktkoll.nu då? Tack, det går toppen! Jag är fortfarande lika peppad och jag går på prommisar och käkar nyttigt inget socker här inte! Jag tror på den teorin, alla mat kan man käka, i lagom mängd då såklart , men sluta upp att käka allt som innehåller socker dvs godis och fika. Jag känner mig redan mycket smalare! Om jag fortsätter att vara såhär duktigt så kommer jag nog nå mitt mål innan den 3 juni!

Nu ska jag och lykke vila lite innan storebror vaknar till liv.

tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0