Olyckans dag

Idag är det fredagen den 13:e, en dag som för många kanske betyder otur. Jag hoppas dock inte att jag är en av dem. För att undivka olyckan kommer jag inte sätta mina fötter utanför dörren....nämen, nu skojjade jag till det! Visst kommer jag att ge mig ut. Det är strålande solsken och minus tio grader, en toppendag för en prommis!

Jag har precis sagt hejdå till min kära mor. Hon kom förbi imorse för att lämna en alfonsdocka till Love. Love blev glad över dockan som nu snällt sitter och väntar i sängen på honom. Ja, jag tror att alfonsdockan kommer bli en perfekt sovamedkompisdocka. Vi får väl se, killarnan kommer väl hem runt tolv idag.

Men här kan jag ju inte sitta och fördriva tiden. Bäst att ta tillvara på dagen och börja med att klä på mig för att sedan promma ner till stan och sen BVC. Jag har faktist varit lite duktig nu på morgonen och gjort klart kvällens efterrätt!

Nu hör jag hur Lykke ligger och pratar i gymmet,söta unge!

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0