Foto

Jag sitter här och kikar igenom alla kort vi har tagit de senaste åren. Herregud vad vi har knäppt bilder, både bra och dåliga. Det är ju helt sjukt vad tiden gått fort. Love är ju värsta stora killen nu när jag kikar tillbaks. Det är även så kul att se likheterna mellan syskonen Jansson, de är så lika varandra.

Idag har vi återigen varit på babysång. Lykke laddade innan och sov läänge, vilket var toppen då vi skulle börja sjunga, för då var hon som en solstråle!

Efter babysången kom Christian och Love och mötte upp oss. Love åkte på sin snowracer, fast på slutet var det inte så mycket åka, då blev det mest krypa i snöhögarna, de gula snöhögarna.....hm...En liten rolig sak som hände var att Chrill skullle skrämma Love och smög sig på honom bakifrån. Love blev så till sig att han inte tänkte sig för och stoppade huvudet rakt ner i snön, pang bom, och så var hela ansiktet fullt med snö, kall snö, så Love började gråta. Men det gick snabbt över och då blev det mera bus. Fast det lät ju inte så roligt, men det var det!

Väl hemma förberedde jag middag och medan killarnan gick bort till lekparken och lekte lite till. Lykke sov i vagnen, hon var helt slut efter babysången. Så medan potatisen kokade surfade jag framför datorn. Skönt att få lite egentid om bara för några minuter!

Lite pics från idag kan jag väl bjuppa på!

Love posar i min mössa

Love och Lykke, världens finaste!

Familjen knas knäpper familjebild! Det gick ju sådär....

Japp, nu ska jag väl ta och ge fröken Lykke lite käk för sen ska jag hoppa i säng, är sjukligt trött och imorgon är det ju fredag, festfredag! Jihoooo!!

Tjing då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0