40,2

Japp, så hög feber hade Love igår och han var riktigt dåligt! Men efter en bra natt, han vaknade inte alls många gånger, så är han inte lika dålig idag. Tempen stannade på 38,2 så det känns bra att det är på väg åt rätt håll!

Jo, inatt sov jag och Lykke i vardagsrummet. Jag intog soffan medan Lykke sov i sin spjälis brevid mig. Det blev så. Efterom att Love hade så hög feber och redan var så varm så bestämde vi att Love och Chrill skulle sova i sängen och jag och Lykke i vardgsrummet.  Och så här iefterhand så måste jag säga att det inte alls var en dum idé, då alla inblandade parter sovit som stockar!

Idag har Love druckigt massor med vatten samt ätit lite glass. Det känns välidgt bra att han dricker iaf. Jag förstår ju om han inte vill ha mat, vem brukar vilja ha detnär man är sjuk? Jag tänkte även att jag skulle fresta med lite pannkakor och hallon när han vaknat. Han sover nu och har snart sovit i två timmar. Det är bra att han sover bort sjukdomen! Ja, vi har faktiskt inte givit honom någon alvedon idag. Vi tänkte att det är bättre att han sover bort febern istället fö ratt han ska bli låtsaspigg och vilja upp och leka, och än så länge fungerar det bra! Jag kände precis på honom och han känns absolut inte varmare, toppen!

Idag är det babysång igen, men efterosm att Lykke är hostig och snorig så bespar vi de andra barnen att bli sjuka de med! Men jag ska snart säga åt Chrill att åka iväg med fikat som jag ska bjuda på idag. Typiskt att vi skulle vara sjuka den dag då det var vår tur att bjuda på fika, men men....

Ute skiner solen och det ser så underbart ut. Vem vet, kanske pallarar jag mig ut för en prommis när Christian kommit hem igen.

Tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0