Tentaplugg hela dagen lång!

Nu har mina klasskomipisar precis gått hem så nu vaknas det middag i min ensamhet. Chrille är hos sin mor och far tillsammans med Lykke. Love är hos grannarna, snälla Nella tog med honom hem samtidigt då hon hämtade Loves bästis Frans V.  Och här sitter jag, helt solo, en skönt stund för mig själv och det var längesedan! Jag ska fixa i mig lite mat sen ska jag läsa lite till och lite till kanske går jag in och morsar lite på grannarna också, men bara kanske måste ju hinna med att plugga mera inför tentan som är imorogn!

Jag måste ändå säga att jag känner mig ganska lugn, konsigt men så är det. Jag tror att jag kommer klara farmakologin men att läkemedelsräningen kommer bli svårare, man får bara ha ett enda fel på den tentan om man blir underkänd! Man jag ger järnet!

Jag blev så glad då vi fick reda på att vi har tentan klockan 14:00 imorgon vilket medför att jag kommer kunna vara med och se när Love lussar på dagis. Klockan 08:00 imorgon går han i luciatåg på dagis och som jag längtar tills att få se honom stå där som världens finaste stjärngosse och sjunga julsånger! Han övar varje dag, är det inte pepparkaksgubbarna så är det sockerbagaren och många fler. Han är så duktig på att sjunga, vår fina fina Loveplutt!

Näpp, nu kurrar magen efter lite food!

Hepp hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0