Så bär det iväg

Imorgon bär det alltså av mot Sthlm, SJÄLV! Jag har fjärliar i magen och känner mig liter nervös, konstigt? Töntigt? Ja, kanske men ändå väl förståeligt. Jag har ju aldrig varit ifrån Lykke så länge förut! Men det kommer ju gå superbra, de är ju hemma med världens bästa pappa och man!

I Sthlm ska jag njuta av lugnet, sova länge och ostört, äta god mat, dricka vin och goda drinkar, gå på surströmmingsfest och snacka en sjuhelsike massa skit tillsammans med min älskade Linn! Jag ska även vara lite duktig och städa ur förrådet i vår gamla lägenhet i Solna. Vi har kvar lite smågrejjer där så tanken är väl att jag åker ut dit så fort jag kommit ner imorgon och fixar klart där, så kan jag bara slappna av och roa mig resten av Sthlmvistelsen!

Idag har vi haft en soft dag. Love har varit på dagis, han hade superskoj  med Frallan, som alltid! Chrille har suttit hemma och jobbat med ett uppdrag för sitt företag. Lykke och jag har först varit på prommis runt sjön med Nella och sedan på lunch med fina gravida Carro. Jag bara rös när jag såg hennes fina runda mage! Tänk att jag också har haft en sån mysmage...och för bara nio månader sen, herregud vad tiden går fort!

Det lunchen och lite shopping styrde vi vagenen mot familjen Vikström. Där blev vi bjudna på middag och småpojkarna lekte fint. De stora pojkarna åkte och splede frisbeegolf och vi brudar snackade en massa skit. Just ja, choklad åt vi också,mmmm


Love och Frans äter choklad och busar!


Finisarna Nella och Lykke drack bubbelvatten

Sen blev det bad för grabbarna! Lykke fick också bada men dock bara en snabbis då hon blev duschad av de stora grabbarna hela tiden.

Det har alltså varit en mysig dag. Herregud vad dessa fjärilar bökar i min mage, jag känner mig typ som värsta tonårsbruden som ska göra något förbjudet....äsch, nu ska jag väl ta tag i min packning också. Så till nästa problem, vad ska jag packa med mig?!

Tack och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0