Trötta killar

Mina älsklingskillar sover fortfarande. Jag och Lykke däremot, har varit uppe sen sju. Nu tar vi dock en välförtjänt brejk framför datorn/tv:n, det är vi värda för vi har röjt undan i köket och när vi vilat färdigt ska vi vika lite tvätt, duktiga tjejjer med andra ord!

Utanför fönstret strålar solen, underbart! Min önskan är att, när killarna vaknat och när vi käkat frulle, gå på prommis  den värmande solen, men vi måste kolla av läget med love först bara....hoppas hoppas han är bättre idag! Nåja, vi får väl se, annars får jag väl ta mig en promenad med Lykke då.

Sådär, var tvungen att amma lilla fröken och nu börjar hon bli lite trött, bäst att avsluta då.

Trevlig valborg!

Och titta,

Love leker hemma hos farmor och farfar

Lykke liten i stor vagn

Finis Love!

Mys!

Gladfisen!

Love och hans kompisar vill måla

hepp hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0