I bakartagen!

Jag fick ett ryck och bakade chokladbiskvier ivkäll. Jag hade även tänkt att jag skulle baka hallongrottor, kolakakor och kärleksmums också, men tröttheten sköljdes över mig som en våg. Jag får alltså skjuta upp det till imorgonbitti istället. Ja, men varför bakar jag så mycket då...JO, min husband fyller faktiskt år på fredag, HURRA! Och då känns det ju lite kul att kunna bjuda på hemakt när det vaknas födelsedagsfika som btw kommer att äga rum på lördagförmiddag. Så alla ni somläser är varmt välkomna på fika då!

Nu ska jag borsta gaddarna för att sedan sussa gott.

Jo, idag har Love varit påskkärring, en mycket söt sådan dessutom (som han jämt är iaf). Han tyckte nog att det var rätt skoj för han sprang omkring med sin utstyrsel hela dan på dagis.  Dumma mig som inte hade med mig kameran, men han lär ju vara kärring några fler gånger och då ska jag passa på att fota min lilla humla!

Imorgon är det mys med barnen och mannen som gäller, dvs om mannen i huset inte åker iväg och åker bräda, vi får väl se hur vädret ser ut.

Kanske på lördag så blirdet utgång för mig. Jag har pumpat ut mjölk och frysit in samt köpt en specialflaska som jag tror Lykke kommer att gilla. Annars så brukar ju hon somna runt åtta och sova till två, så hon kanske inte ens märker att jag är borta. Jaja, vi får väl se, hoppas att systeryster kan vara barnvakt bara....för jag känner verkligen för att svänga mina lurviga!

Nattis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0