Solen, hallå!

Jag som trodde att solen skulle stanna och värma oss hela dagen, men icke. Nu syns det inte en skymt av den, bara grått och mulet, regnet liksom hänger i luften.

Har precis vaknat efter att ha sovit en stund, 45 minuter för att vara exakt. Jag blev så himla trött efter lunchen, ja, jag har ju jobbat idag också, så då är det inte så konstigt, att bli trött alltså. Nåja, vi kröp ner allihopa och somnade nästan på engång, Love och Chrill sover fortfarande, efter 2 timmar, mina trötta killar!

Ikväll skulle vi, eller vi hade åtminstone tänkt att gå ut och käka middag och se en bio, men vi orkar inte. Vi stannar hemma och softar med egengjord pizza och hyrfilm istället, inte så dåligt det heller. Men jag vill iaf någon helg framöver gå ut och käka bara för att innan, få göra sig fin och klä upp sig liksom, inte låtsas om att man är gravid, utan bara klä på sig en schysst outfit för att sedan gå ut och dricka några drinkar, alkoholfria förstås! Men i nuläget är det inte så tokigt att ha på sig mysiga pyjamasbyxor heller!

Undra sa flundra om jag ska ta och leta reda på vart Chrill har lagt kameran, han hade visst med den ut när de var i lekparken i förmiddags. Kanske kan jag då bjuppa på några bilder dagens besök i lekparken.

Hittade kameran!

En bild från igår då vi gick till affären och handlade.

Love tycker pappa är tokig som kastar löv!

Från idag, Love är på snurrgungan eller vad det nu är

Nu hör jag hur Lovegos börjar vakna till, så jag ska skynda mig dit och mysa lite!

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Karin

vi ska ut och äta ikväll vi, på olearys i timrå. finns en biljett till om ni vill hänga med. Burgare eller ceasarsallad, mums.

2008-09-19 @ 15:28:42
URL: http://karinohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0