Snart, väldigt snart

I måndags hämtade vi nycklarna till vår nya lägenhet. Spända av förväntan gick vi in till vårt nya hem för att godkänna flyttstädningen osv. Och vad möttes vi av?! Inte av en dålig flyttstädning iaf, den gick inte att klaga på utan hemska tapeter! När vi kikade på lägenheten så tänkte vi inte alls på vilka tapeter som beklädde väggarna utan tänkte mest på planlösning och läge och den gillade vi ju stenhårt. Så var ju tvungen att ta ett beslut, måla eller inte måla......ett lätt beslut minsann!

Vi åkte och köpte färg och Chrill satte igång. Eftersom att jag är handikappad, ja det känns lite som så, är jag inte till någon större hjälp. Jag har faktiskt inte ens varit där tillsammans med min man. Utan jag har varit sängliggandes. Jag som trodde att det skulle bli bra bara njuren tömdes men ack så fel jag hade. Nu visar det sig att slangen som är inuti njuren trycker mot lungan, ja, alla organ är ju så ihoptryckta eftersom att jag har en bebbe i magen, så jag har liksom svårt att djupandas samt att det hugger som s-tan i ryggen när jag står/går. Jag hoppas innerligt att det kommer gå över för som det är nu kan jag ju inte ens ta hand om Love, och då är vi glada för all hjälp som vi får/fått av mormor och farmor, tusen tack! Jag ska ju tillbaks och bli omlagd imorgon så då ska jag prata om framtiden, för är det verkligen menat att jag ska ha det så här i 11 veckor till? Okej att jag har påsen, den är ju inget problem om man jämnför med smärtan i ryggen, ont är ju aldrig kul att ha så något måste hända!

I nuläget längtar vi tills flyttlasset går, förhoppningsvis sker det till helgen, JIHOO!!! Sen längtar vi otroligt mycket efter vår lilla bebis också och nu har ju snart ännu en vecka gått så nu är det BARA 11 veckor kvar. Imorgon utlovas en bild på magen i V29, fantastiskt!!

Nu, är det frulle som gäller tillsammans med mina älsklingskillar. Love är underbar som låter oss sova till halv nio på morgnarna, underbara unge!

Ha en bra dag i regnet, det ska vi försöka ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0