Nu vet jag!

Vad är det som alltid får en att må bra, iaf mej. Jo, det är ju oftast att få äta något riktigt gott och onyttigt. Så jag ska ta mig i kragen, ta på mig förklädet och baka lite! Jag tror närmare bestämt att det får bli en plåt med kärleksmums. Men, jag saknar både kakao och ägg, så innan det ska bakas måste vi, jag och Lovegos, kanske Chrill, gå och handla lite.

På förmiddagen har mami, systeryster och Sigge varit här på besök. Mor hade med sig krämbullar från bageri Charm, så vi mumsade på det innan vi gick ut på en prommis så att Love och Sigge fick sova lite.

Innan vi gick ut så visade Love sina nya vinterskor som vi köpte härmodagen. Vi har nu fått pengar av Loves farmor till de, så vi tackar tusen gånger så mycket för de!

Iaf, Love struttade omkring här som en mallgroda och dansade och visade stolt upp sina nya fina skor för mormor och moster, världens sötaste! Helst vill han stå framför spegeln och dansa och showa!

Nåja, nu ska vi klä på oss och gå ut i regenet som precis börjat trilla ner!

På återseende!










Imorse låg Christian och Love i Loves säng och kikade på foton.

Love har här klättrat upp på soffan och sitter och kikar ut genom fönstret i väntan på mommo!

Jag fotatde magen igårkväll. V30, (29+5)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0