Kläder

Jag har precis käkat köttsoppa,två ostmackor och ett glas mjölk, mumma! Nu ser jag att klockan är mycket så det är bäst att jag sätter fart och klär på mig. Tänk att det alltid ska vara så jobbigt att klä på sig, iaf när man är gravid och har en pisspåse på benet....det är inte så kul att ha tajta byssor då, det blir alldeles knöligt av påsen, precis, men vet ni, det tänker jag skita i idag och ta på mig sköna leggins och en skön tröja! Japp, det ska jag göra nu!

Nu ska jag iväg och lyssna på lillans hjärta och mäta tjockmagen! Kan det bli så mycket mysigare än så?!?! Jorå, ikväll när vi ligger och ska sussa i VÅR säng i VÅR nya lägenhet!!!!! TJIHOOO!!!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0