Internet

Så där ja, nu har vi internet också! Jag ska givetvis lägga ut bilder också, men vi har tappat bort kameran, eller jag ska väl inte säga vi, utan Chrill, men den kommer väl fram snart. Då ska vi knäppa och lägga ut lite pics. Jag måste även säga att vi har blivit dålig på att fota. Iof det kan ju bero på att vi har haft så många järn i elden att det inte har hunnits med, men nu jäklar ska det bli ändring på det!

Här ligger jag och kikar på tv samt slösurfar lite. Dricker cola, min drog, och äter godis, min andra drog, jag mår utmärkt med andra ord!

Christian kom precis och la sig brevid och frågade vad vi ska göra imorgon. Ja, vad ska vi hitta på mån tro? Tänk vi är ju faktiskt LEDIGA tillsammans, kan knappt förstå att det är sant, underbart!

Idag har det varit full rulle. Vi som igår hade planerat att ha en lugn dag och inte göra något som hörde lägenheten och inreda till, utan bara mysa och vara tillsammans, och så har det blivit. Jag fick ett telefonsamtal imorse vid tiotiden. Det var min bror som ringde och frågade om de skulle komma bort så Love och Elicia fick leka lite.

3o minuter senare kom de, hela familjen Nyman. Love och Chrill var då ute i lekparken så de gick dit och lekte medan jag väntade på min äppelkaka som jag hade i ugnen skulle bli klar. När den var färdig gick jag ut jag också, skönt att få lite frisk höstluft i lugnorna!

Väl inne busade smågrodorna och vi vuxna tog det lugnt, det började närma sig lunchtid så jag lagade lunch till oss alla. Både barn och vuxna åt med god aptit. Det är så kul att se hur stor Love blir när han är med Elicia, han har blivit så stor och duktig på så kort tid, det gäller verkligen att ta tillvara på tiden för den flyger verkligen fram i rekordfart!

Efter mat så blev det kaffe och äppelkaka med vaniljvisp, supersmarrigt var det!

Vi vinkade hejdå till bror med familj och Love hoppde i säng för att sova lunchlur. Både jag och Chrill la oss också för att vila lite, men efter en stund fick jag lust att läsa så jag grävde fram en bok som jag nu börjat läsa och jag måste säga att den faktiskt är väldigt underhållande.

Efter en och en halvtimma vaknade lilleman, utvilad och glad gick vi upp och busade lite. Jag lämnade över honom till Chrill och så gick jag och la mig läste lite till. Telefonen ringde och det var min mor som sa att de, papi, mami, systeryster och Sigge skulle komma bort och fika lite, syster hade nämligen gjort kladdkaka som hon vill bjuppa på.

Vid fyra dök de upp. Vi som precis börjat med maten gjorde snabbt mer så de också kunde äta tillsammans med oss.

Love blir så mallig när det kommer folk på besök. Han vill visa sitt nya rum och alla sina saker. Han blir så till sig och ska hoppa i sängen och skrattar, myskillen vår!

Jaja, när vi käkat och dukat undan kom även Chrilles föräldrar plus bror förbi. Så vi fikade allihopa tillsammans, värsta släktkalaset blev det, kul kul! Love gick på högvarv och visste ibland inte vart han skulle ta vägen, han ville liksom busa och mysa med allihopa.

Halv sju var gröten serverad för lilleplutt och alla hade åkt hem. När den var uppäten, rummet städat och pyjamasen på. Var det dags att lägga sig och sussa. På några minuter låg vår lilla pärla och sov med ett litet leende på läpparna.

Vi har således haft en mysig dag med alla nära och kära!

Näe, jag tror att jag ska ta och borsta gaddarna och krypa ner och läsa lite nu. Är trött, vi hade ju middagsgäster igår så vi kom i säng sent, tur att Love sov till åtta,  men jag känner hur tröttheten kommer krypandes.

Vi hörs imorgon!

Hej och hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0