I sängen

Jag ligger här i sängen tillsammans med en sovande Love. Vi väntar på att daddycool ska komma hem, ja han ringde för några minuter sen och sa att han var på g. De har gjort all de kunnat idag och även målat en gång och då kan de inte göra mer för ikväll utan måste vänta på att det ska torka så man kan måla en gång till.

Loves och min dag har varit toppen. Den har spenderats hos Loves farmor och farfar. Vi har käkat lunch, sovit middag i två timmar, varit ute och lekt,alltså inte jag utan Love och farmor, jag, ja, jag låg och slökikade tv och hade det såå mysigt så! Efter två timmars slökikand epå tv kom de äntligen in. Love tjatade om att han ville ha allon, alltså hallon. Så farmor var snäll och tinade lite hallon. Han ville ha mer och mer så efter en deciliter sa vi stopp. Då hoppade han ner och lekte och busade lite innan det var dags för kvällsgröten. Sen busade vi ännu mera. Och när klockan slog åtta kom mami och hämtade oss och då var Love en tröttis.  Vi hann inte åka många minuter innan Love slockande i bilen, tur att man känner sin son väl och hade satt på honom pyjamas och bytt blöja.

Nu har min fina man kommit hem. Så jag ska passa på att mysa lite med honom innan det är dags för sängen. Jag känner dock att ett illamående är på väg...måste nog käka något!

Go´kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0