Halsbränna och 66 dagar kvar

Sitter här i köket hos min svärmor och surfar lite. Det är bäst att sitta här då Love ligger och sussar alldeles utanför fönstret. Jag har koll och det känns skönt. Chrill han håller på att grejja med bilen som ska in på besiktning om två veckor, dessutom så går den så fruktansvärt dåligt just nu, men den är kanske bara lite trött.....

Jag skrev ju att vi kanske skulle kika på bilar idag, men så blev inte fallet. Det var visst mycket som inte blev som det skulle idag. Men det gör ju inget, vi är ju faktiskt lediga och kan göra allt vi vill, när vi vill!

Jo, jag skrev ju att jag skulle ut i det fina vädret tillsammans med mina killar. Det gjorde jag också, men efter en liten prommis på sisodär 100 meter, vände vi och gick hem. Jag hade kommit på att det skulle vara mysigt att åka en sväng till Christians föräldrar, så att Love kunde leka på deras gård samt att Chrill kunde fixa och trixa med några projekt som han har. Det tyckte de lät förträffligt, så vi packade in oss i bilen och brummade hit.

Vädret är ju verkligen enastående vackert. Jag ska nog gå ut och sätta mig och mysa lite i solen snart, men först lite surfning, jag har några måsten att göra.

Vi kommer även att stanna på middag. Svärmor sa att hon skulle laga rotmos och fläsk och det tackar man ju inte nej till!

JO,jag skrev väl igår att det bara var 69 dagar kvar, men nu gick jag in på min sida på familjeliv och såg att det bara är 66 dagar kvar! OTROLIGT!!!

Halsbrännan är som en snigel på mig, och det mina vänner, är inte roligt, då är nästan pisspåsen lite roligare......fast bara nästan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0