För exakt ett år sedan

Såg vi ut så här!


En fyra månaders liten Love och en icke gravid och många kilon lättare Katarina, tiden går så fort!

Jaja, jag är dålig på att blogga nu, jag vet, men det är mycket att stå och ställa i. Vi har ju hållt på att måla och fixat i lägenheten, men idag, skedde det. Vi flyttade in....nästan iaf. Våra saker är nu på plats men inte vi. Eftersom att Christian jobbar 4 nätter i rad (han tog på sig extra) så blir det nog att vi flyttar in på riktigt på tisdag. ja,jag kan ju inte skruva ihop möbler, flytta hyllor och greja, så vi väntar tills att Christian jobbat färdigt först. Men det hindrar inte mig och min mor att åka bort i morgon förmiddag och börja plocka upp lite köksgrejjer.

Tusen tack till svärfar, bror och papi för att ni hjälpte oss att flytta in våra möbler!!

Annars då, jo tack, jag börjar repa mig. Men det känns ju forftatarnde lite jobbigt, ovant om jag säger så....men det kommer att bli bra, i sinom tid ska ni se!

Jag har ju lovat bild på magen också, men det har jag glömt bort, så imorgon kan ni räkna med en magbild.

Näe, jag borde ha lagt mig för länge sedan, men jag har minsann glidit runt på tradera och lagt lite bud här och där, så nu väntar jag med spänning.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0