Fan

Fan, fan, fan, fan,fan! Nu har jag fått ont i ryggen igen. När jag kikar på slangen som sitter längst närmast kroppen så ser det ut som att den åkt ut ca 3centimeter. Detta är inte bra! Just nu ligger jag i soffan men har legat i sängen och vilat i en timma och då kändes det faktiskt rätt bra, Men så fort jag ställer mig upp så gör det jäkla ont alltså!

Hm, vad göra nu då? Jag tror att jag ska vänta och åka in till urulogen imorgon. Jag vill ju inte sitta på akuten och vänta för där kommer de ändå inte kunna göra något. Det är dessutom inte stopp i katetern så jag har inte ont därför. Det måste vara att den har flyttat på sig eller nåt. Jaja, jag hoppas att jag kommer kunna sova och att det inte blir ondare.

Nu är Chrill på affären och köper skinka. Vi tänkte göra varmamackor tilll kvällsfika, nam nam. Om tio minuter börjar Poirot på fyran, så det ska vi kika på och mysa till!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0