Ändrade planer

Just som vi skulle gå ut för att traska iväg till kyrkiks, kom jag ju på att de hade stängt idag. Så planerna ändrades på rekordfart. Jag slog en pling till min farmor och farfar för att höra om de var hemma. De var hemma så vi åkte dit och hälsade på. Där hade vi tänkt att stanna länge för att käka och mysa men då ändrades planerna igen. Det är nämligen så här att jag har stopp i slangen igen. När jag vaknade i morse var det tomt i påsen så jag rinde och berättade det varpå de sa att jag skulle avvakta någon timme och se om det kom igång. Det gjorde det naturligtvis inte så nu sitter jag här med en full njure och väntar på att klockan ska bli två då jag ska tid och bli spolad. Jag hoppas att det räcker med en spolning så att det inte är något annan knas.

Love blev trött när klockan närmade sig halv tolv och eftersom att vi precis hade fikat så bestämde jag mig för att åka hem så att Love kunde somna i bilen och sen vakna hemma och få käka lunch hemma. Han sover fortfarnde ute i vagnen men jag har förberett allt så det är bara att värma. Chrill sover fortfarande men jag ska nog gå och informera honom om vad som ska ske. Ja, jag måste ju åka lite efter halv två. Sen funderar jag på, dvs om inte läkarbesöket tar allt för lång tid, att åka till Birsta och strosa lite. Men jag får se, kanske orkar jag inte heller.

Chrill ska ju även jobba natten i natt så ikväll blir det mys hemma med Love. Jag ska även se Livet i Fagervik på datorn samt Idol, det är ju typiskt att vi inte fått kanal5 än, då det är säsongstart på Desperate Houswives....men men, jag kanske kan se reprisen på söndag iaf, eller så kan man ju se den på ett annat vis också, men jag nämner inte hur....

Nu ska jag gå in och pussa på min älskade man!

Tjing!

ja, jag vet, jag suger på att fota nuförtiden! Kameran är alltid med i skötväskan, men batteriet är tomt för tillfället. Men jag ska bli bättre, måste det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0