Varför är jag inte förvånad?

Det var nästan så att jag kände det på mig.....Vi hade ju som sagt tvätttid idag. Nu kanske ni tror att någon hann dit innan och snodde vår tvätttid precis som förra gången, men så är inte fallet. Jag kommer ner till tvättstugan och möts av en lukt som inte går att berskriva men det luktade satan iaf. Jag kikar i en av maskinerna och ser att den är fylld med brunt illaluktande vatten. Jag lyckas få igång maskinen så att den töms på vattnet. När det är gjort försöker jag få igång ett sköljningsprogram, jag vill ju för allt i världen inte stopppa in mina kläder i den där maskinen, så jag stänger luckan men inget händer. Den står bara och låter och inget vatten kommer. JAJA, tänker jag och stoppar in tvätten i den andra maskinen som ser ut att vara helt fungerande. Samma procedur händer där,jag väljer program men inget händer, den står bara och låter och inget vatten kommer! Förstår ni hur jäkla frustrerad man blir!! Vi har ju trotsallt bott här ett antal veckor nu och vi har bara lycktas tvätta en gång, helt sjukt men en gång har vi tvättat sen vi flyttade in. Nu kanske ni tycker att vi är lortpellar eller rengrisar eftersom att vi bara tvättat en gång, men jag har faktiskt tvättat hos mina föräldrar när jag varit där.

Jag har iaf skickat, eftersom att de, fastighetskontoret, inte öppnat än, ett felmeddelande som jag hoppas att de ser i tid, men jag funderar på att ringa också, herregud det är ju inte bara jag och min familj som är drabbade utan det gäller ju hela huset, alla är väl beroende av att tvätta! Jag är iaf jäkligt arg, här sitter man och betalar en hög hyra och ska inte kunna använda sig utav tvättstugan, fy vad dåligt! (Obs, ni kan kalla mig kärring, men jag är sjukt förbannad!) Tänk om denna dag var den enda dag i hela veckan som jag var ledig och kunde tvätta på  och så händer detta! Okej, att jag har mycket hormoner i kroppen, men skulle inte ni reagera och känna likadant? Fan, vad ska jag göra nu då? Alla sover ju....jaha, jag får väl göra det jag också, men tro inte att jag kommer somna om inte, för jag är alldeles för arg för det!

/Argbiggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0