Söndag

Idag tog vi sovmorgon. Vi sov ända tills klockan slog 09:10 för då ringde min bror och frågade om vi skulle hänga med till Drakborgen. Det ville vi såklart göra, så vi gick upp och käkade frulle och klädde på oss. Jag ringde även till syster och frågade om hon och Sigge ville hänga med, och visst ville de det!

Lite efter halv elva styrde vi bilen mot Drakborgen. Väl framme var det inte så mycket folk där och det var väldigt skönt då Love kunde springa och göra lite som han ville, jag tyckte nämligen att aktiviteterna för 1-3 år var lite väl tråiga, så då passade vi på att testa aktiviteterna för de större barnen. Jag valde att hålla mig lugn vilket ni kanske förstår, man kan ju inte hoppa hoppborg eller åka superbrantarutchkanan då man har en snartfärdigtbakad bebbe i magen, vill ju inte att hon ska komma för tidigt heller.....eller....NÅja det var iaf skönt att både syrran och brorsan var där så de kunde ta hand om Love. Det som jag däremot kunde göra det var att köra bilarna, så jag köpte 5 poletter varav jag och Love åkte för fyra och Elicia en. Det var skoj tyckte både jag och Love!

När klockan var lite efter 12 satte vi oss ner för att käka lunch. Love fick pannkakor med sylt och grädde och jag fick kycklinsallad, jag ångrade mig dock att jag inte tog samma som syrran, hamburegertallrik, för den såg så jäkla god ut! Love åt dock som en myra, han är inte rikigt kry idag, snorar och hostar lite, men vem gör inte det, är det höst så är det.

När vi kom hem så gick vi bara in och så att syrran kunde byta blöja på Sigge och sen packade vi in ungarna i vagnarna och gick ner till stan. Både Love och Sigge somnade i vagnarna på väg ner, så vi kunde gå och strosa ostört, lovely!

Lite bilder från dagen ska jag bjuda på, för sen ska jag nog krypa ner i sängen och läsa lite bok och sussa, är verligen trött efter dagens bravader samt att min rygg värker.


Love i fullfart att klättra upp på en av de radiostyrda bilarna

Jag och Love i farten!

Ojoj, så skoj!

Systeryster och Love åker superduperbranta rutschkanan!

Love spanar in brudar!

Mmmmm, smarrig lunch!

Efter lunch blev det lite mer lek

Och efter lite lek så blir man visst lite glasssugen!

Det var alles! Nu ska jag nog ta mig ett glas nyponsoppa och kika lite på ashes to ashes innan jag går och lägger mig och läser bok. Jo, imorgon ska jag till MVC igen. Det ska bli mysigt att får höra bebbens lilla hjärta slå samt mäta magen. Love ska också få följa med för sen har vi dejt med Loves farmor. Vi ska strosa på stan och shoppa på Polarn och Pyret, så det bli mys det! Vi åker nog runt 10 och lika bra är det för Chrill måste ändå få sova ostört då han jobbat natten, han jobbar alltså nu, jag saknar honom! Sen jobbar han imorgonnatt också....men sen är han ledig!

Tack och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0