Sjusovare

Vi har för tillfället två sjusovare i vår familj, och som ni kanske förstår så räknas jag inte till de två. Jag har snart varit uppe i en timma och mina killar sover fortfarande! Jag vet inte om det är så schysst men jag tror att jag snart måste gå och väcka de.....ja, alla Loves rutiner blir ju rubbade. Jag vill ju inte ha honom vaken till klockan nio på kvällen heller, näe, klockan halv åtta ska han sova!

Idag regnar och blåser det fortfarande, det har nog gjort det hela natten verkar det som, ett riktigt höstväder med andra ord. Jag vet inte hur dagen ter sig men det blir väl lite fix och trix. Jag tänkte faktiskt ta och sätta mig ner och sy iordning sovrumsgardinerna nu, sen blir det nog ett besök på Eriks och fyndlagret kanske sen sväng till förbi IKEA, vi får se. Just, jag måste ju hämta ut en bok som jag reserverat på bibblan också. Det bli alltså en dag med mycket fix och kanske shopping.

Näe, nu måste jag nog ta och väcka grabbarna!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0