Övertrött

Här ligger jag i soffan surfar samt kikar på tv. Jag är nyduschad och fräsch. Jag längtar efter min man som jobbar natt. Jag borde egentligen gå och lägga mig, men känner mig inte speciellt trött. Jag antar att jag piggade på mig efter den härliga duschen. Det är såå skönt att duscha på kvällen då lillen sover, ja, då slipper man någon som kommer in och stör, ja, jag vet, visst kan jag låsa dörren också, men då blir han blir han så ledsen.

Idag har vi tagit det chill. Vi sov till halv tio, halv tio, galet skönt! Gick upp och käkade frulle för att sedan åka till Loves farmor och farfar för att släppa ut katten. Ja, de har varit i fjällen och då har vi släppt in och ut katten. Väl där så skulle vi vara ute och leka, men Love ville inte så vi åkte hem och käkade lunch istället. Sen gick vi och la oss. Killarna somnade på engång och jag gick och la mig i soffan för att kika tv, men jag somnade efter en stund jag med. Sen vaknade jag av att Chrill ropade på mig. NÄr vi kikade på klockan var den, halv fyra, halv fyra! Vi har således haft en sovardag idag!

Efter middagen skulle Chrill åka och jobba natt så han släppte av oss hos Loves farmor och farfar. Där busade vi och käkade glass. VId åtta skjutsade svärfar hem oss. Så jag gjorde lite välling och sen gick vi och la oss. Love somnade på några minuter och sedan dess har jag legat här och kikat film.

Imorgon är det måndag och för oss betyder det kyrkis.Det börjar klockan tio så vi kommer att åka härifrån vid halvtio. Jag ska ta fram kläder till både mig och Love ikväll, ja man vet ju aldrig när vi kommer vakna imorgon och då vill man ju inte stressa ihjäl sig.

Efter kyrkis åker vi hem till min mor och far för att käka lunch och mysa, sen lämnar jag Love där för att infinna mig kl 14:00 på MVC, dags att mäta hjärtljud och magen! MYS!! Tänk att det bara är 39 dagar kvar tills hon beräknas komma, som vi längtar!!!!

JO, det går super med att ha katetern avstängd. Jag ska ju till sjukhuset på onsdag så då får vi se vad de säger, jag hoppas så innerligt att de kan ta bort den! Men jag ska inte ropa hej än......

Näe, nu ska jag borsta gaddarna och gå och lägga mig, ja kanske inte för att sova men iaf för att läsa lite iaf. Nu är det Jens Lapidus Aldrig fucka upp som jag ska plöja, härligt! Det finns ju inget skönare och mer avkopplande än att läsa en bra bok.

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Angela

Börjar närma sig=) Roligt!!! Jobbigt att det bidde knas med njuren då..

Hur får du lilleman att sova så länge på mornarna? Ngt knep? Här stiger vi upp INNAN tuppen JÄMT! Har vi tur får vi sova till klockan 6=)

Kram på er!! Ta hand om dig och de dina!

2008-10-20 @ 20:41:14
URL: http://minstjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0