Otroligt!

Det är helt otroligt, när ska detta trassel sluta?!?!?!?!

Jag vaknade imorse och allt var som det ska, iaf ett litet tag tills jag upptäckte att det var stopp i slangen. Jag blundade och låtsades för stunden inte se vad som hänt. Så vi fortsatte med våra morgonsysslor, klädde på oss och gick ner till stan. Japp, ni läste rätt, vi gick ner till stan. Sakta men säkert kom vi fram och det var verligen såå härligt att få promma i den kalla luften, som jag saknar att gå på prommisar! Så fort lilla pluttan tittat ut ska jag ut och promma gärnet!

Iaf, vi uträttade några ärenden, käkade lunch och hade det supermysigt, men samtidigt så fanns ju tankarna på stoppet i slangen fortfarande kvar.

Väl hemma igen så blev jag tvingad av min kära make att ringa till sjukhuset ochberätta om stoppet. De tyckte såklart att jag skulle åka upp så de fick spola rent. Det blir snabbt gjort tänkte jag och tog bilen och åkte.

Lite efter klockan två var jag på plats, jag fick komma in på direkten och det var då det hände, eller rättare sagt inget hände. Det var totalstopp. Sköterskan verligen försökte att spola och spola men det var totalstopp. Hon blev tvungen att söka efter en läkare. Jajaa, kontentan av det hela blev iaf att jag fick ligga med penicillindropp för att sedan gå ner på röntgen och byta den, just det, BYTA katetern igen! Men denna gång, precis som den första gången de bytte katetern, gick det superbra! LIte efter sex lämnade jag sjukhuset för att åka och hämta Lovegos som var hos svärföräldrarna.

 Så nu ligger jag här med en ny kateter, jag hoppas så innerligt att det inte blir några mer problem med den innan lillan kommer. Nu vill jag bara ploppa ut ungen, ta bort katetern och leva lycklig i alla mina dagar!

Annars ligger jag här,med en mage som är orolig, jond och ganska täta sammandragningar, så jag försöker vila så mycket det bara går. Love sover och Chrill jobbar.

Min mor var förbi en sväng med lite go´saker till mig, snälla mor! Så nu ska jag mysa med tv och gotta!

Jo, första snön har även anlänt till Sundsvall!! Det är såå fint och mysigt, jag fick värsta julfeelingen när jag körde från svärföräldrarna, jag längtar till julen och efter lillskruttan!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Trots dina besvär såg du verkligen superfräsch ut idag, pigg och glad som alltid. SKöt om er och hoppas det är dags snart! :-)

2008-10-29 @ 21:53:46
URL: http://edar.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0