Lördag

Här råder det lördagsmys, vi har precis käkat gofrulle och mellanlandar lite framför tv:n innan det är dags att klä på oss. Nella, Oscar och Frans är på väg hit ner. Kanske leker vi inne eller så går vi ut och leker i parken, vi får se hur vädret artar sig, det liksom hänger regn i luften.

Efter lunch idag så bär det iväg på dop, det ska bli mysigt tycker jag. Jag ska nog ta och plocka fram kläderna som jag och Love ska ha på oss nu, så de hinner hänga till sig liksom. För mig blir det en ny klänning som jag införskaffade igår och för Love blir de finbrallor och skjorta, jag ska försöka få ett foto på oss så kan ni ju få se hur fina vi blev! :)

Jorå, det känns som att det är dags för att slänga in en magbild. Jag hann faktiskt ta en i farten igår, men den blev dålig och mörk, men ni får nöja er med en iaf då jag inte orkar knäppa någon ny.

Magen vecka 33

Nu ska vi klä på oss!

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0