Less!

Jag blir så jäkla less på den här katetern! Jag bloggade ju inget igår men jag fick iaf åka in till sjukhuset för att få katetern spolad då jag hade stopp. Nu har det hänt igen! Jag vaknade vid fyra imorse för att kila på toa och upptäckte till min stora förvåning att det är stopp igen! Jag blir så less, så less!

Nu sitter jag här i tvrummet med Lovegos och kikar på, gissa vad? Just det, teletubbies! Men vi ska ta och klä på oss, eller jag menar jag ska ta och klä på mig, Love är ju redan klar för att åka iväg. Japp, idag drar vi till min mami och papi, Chrille jobbar ju så det är skönt med lite avlastningshjälp från mor och far. Dessutom så ska jag ta och tvätta lite också, det verkar som att de fortfarande inte fått igång maskinerna eftersom att ingen tvättar nu på morgonen, hoppas det blir åtgärdat snart! Jäkla skit fastighetsbolag säger jag bara!

Ikväll blir det hemmagjord pizza till middag, mumma säger jag bara, är sjuuk sugen på pizza!


En liten bild på magen i vecka 34

Morgonmagen i vecka 34

Nu ska jag klä på mig!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0