Just det

Idag skulle man visst ändra om klockan till vintertid. Det glömde vi ju natruligtvis bort, men vad gör det, vi tjänade ju ändå en timma!

Inget nytt har skett under solen, dvs jag har kvar både kateter och bebis på de ställen där de ska vara. Smärtan i njuren har blivit bättre eller så är detjag som har blivit van, men jag sover och äter bra iaf och det är skönt. Jag har heller ingen feber och det är ju bra, men jag känner hela tiden efter, ja, det blir väl så när man är lite smått (galet) orolig.

I fredags var jag på MVC och lämnade kissprov. Jag har dock inte hört något från någon läkare eller BM så jag antar att det har gått bra, om de har fått svar på odlingen dvs. Jag ska ju till sjukhuset i början på veckan så vi får väl se vad de säger då. Men jag tycker, trots att jag dricker superdupermycket vatten, att mitt urin luktar såå illa, alltså det som kommer från påsen och inte från blåsan. Det märks att det är någon bakterie i det. Jag ska nog ringa och höra efter om det ska vara så för det har det ju inte gjort tidigare, det började igår.  Men inte idag, jag väntar nog tills imorgon istället.....hua, undra vad som kommer hända, det är ju såå ovisst just nu....men det löser sig nog och blir till det bästa till slut iaf!

Idag ska vi nog åka till drakborgen tillsammans med fam Vikström för att rasta barnen. Sen måste vi in till IKEA och MIO för att handla några saker.  Och om vi orkar kanske vi äker till min farmor och farfar och säger hej.

Japp, that´s all for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0