Hej mitt vinterland!


Love på språng hos min farmor och farfar

-Vad säger du Malte?!

Love ligger i vagnen och sover, Chrill ligger i sängen och sover och, jag, jag ligger i soffan och softar, surfar och käkar nonstop, mys!

Vi är ganska nyss hemkomna från min farmor och farfar. Vi åkte dit och hälsade på de imorse efter frullen, ja det är så mycket skönare för Chrill när vi åker hemifrån, så slipper han höra oss och kan sova ostört. Inatt är det sista natten som han jobbar för denna gång, skönt tycker jag som längtar efter hans sällskap!

Min man är den absolut bästa i hela världen. Imorse när jag vaknade så hade han lämnat en liten present och en lapp med några kärlekensmeningar på, underbar är bara förnamnet!

Natten har väl gått sådär. Jag hade ont i magen, det kändes typ som att jag hade sammandragningar hela tiden då magen var som en hård boll! Jag lyckades iaf somna vid tio för att sedan vakna vid tolv och då var det inte långtifrån att jag ringde till förlossningen, så ont hade jag. Men jag kände att det skulle bli så meckigt eftersom att Chrill jobbade och jag skulle vara tvungen att ringa till mor eller svärmor också kanske det hela bara var falsktalarm. Men som Chrill sa, så hade jag ju varit med om ganska mycket så det kanske var stress och lite biverkningar från penicillinet som orsakade min spända mage. Nåja, jag gick iaf och la mig igen och somnade om sen vaknade jag inte förrens vid 5 då Love ville ha välling för att sedan somna om och vakna klockan 8 av en pigg Lovegos!

Nu ska jag nog stänga av datorn och läsa lite bok! Klockan fyra ska vi besöka familjen Vikström för lite mat och lek!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0