Tjolahopp


Så här fin blir man runt munnen när man käkat.....

smarrig efterrätt hos Vikströms!



I lekparken ikväll

Love går balansgång i lekparken

Gå genom tunneln är kul

Klättra mamma, jag vill klättra mamma!

Idag har vi varit hos Loves farmor och farfar hela dagen lång. Vi har såklart firat Christians far på hans dag och det gjorde vi med god tårta och supergod middag. Men vi har ju inte bara ätit god mat och fikat hela dagen utan vi har lekt och myst en massa också. Ja, Chrill har gjort nyttigheter också, fixat lite med bilen, tvättat och städat den osv, dukigt man jag har!
Men när klockan var runt 18 sa vi hejdå och åkte hem.

Väl hemma gick vi en sväng till lekparken för att lufta Love lite. Där klättrade och lekte vi en stund innan vi gick hem för att käka kvällsgröt för att sedan sova, ja inte vi utan Lovegos såklart!

Nu sussar han gott på örat och vi ligger och gluttar på tv. Jag känner mig dock ganska trött och lilltösen sparkar och donar för fullt. Det är ju ett jäkla tryck neråt nu och ibland gör det ont som satan då hon buffar eller rör huvudet! Men snart så, bara 18 imorgon 17 dagar kvar!!!! Det känns som att jagskullle kunna klämma ut henne nu, för ett sånt tryck är det! Sammandragningar har jag också, men de säger ju att man oftast har mer och fler känningar när man väntar det andra barnet och det tycker jag verkligen stämmer in för mig iaf!

Imorgon bär det av till min mor och far för att fira honom. Eftersom att han var borta idag så blir det middag där imorgon istället, mysigt! Jag tror att vi åker ut lite tidigare än sagt och leker lite ute samt kanske går på en skön prommis!

Shit, nu måste jag nog sluta för jag har sådana jäkla sammandragningar, jag måste nog upp och röra lite på mig, kanske åker hon ner lite till då....

Självklart skriver jag om och när vi åker in fast bara om vi hinner såklart!

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0