Shit

Shit vilka förvärkar jag har alltså. De kommer ganska ofta och är inte alls att leka med. Samtidigt som de är lite jobbiga är det ändå ganska skönt att det händer något liksom, men är det inte lite väl tidigt för hennes ankomst nu, vi har ju inte fixat säng, skötbord och tvättat de sista kläderna än.....men guud,vad är det jag håller på med, självklart ska hon komma nu!! Men men, jag tror personligen inte att hon kommer dyka upp än, hon stannar nog inne ända ini December ska ni se.....

Klockan tickar iväg så jag antar att det är dags att borsta gaddarna och hoppa i säng nu. Ja, vi säger så.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: syster och sigge

du vet väl att du måste skicka ett sms om du åker in.... ;)

2008-11-06 @ 22:53:40
URL: http://karinohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0