Ni kan kalla mig...

...nattsuddarn!

Herregud, jag vet egentligen inte varför jag är upp nu, jag borde ju ligga och sussa gott i sängen för länge sen. Men jag känner mig inte ett dugg trött utan ovanligt pigg, just det, det kanske beror på att jag sov middag med Love och Chrill idag. I en och en halvtimma sov vi tre tillsammans i sängen, superskönt var det! Jag hade så otroligt ont i ryggen och kände att jag var tvungen att ligga och vila lite, men att jag skulle somna och sova länge det trodde jag inte.

Ont i ryggen hade jag pga att jag och Love var på kyrkis på förmiddagen.Chrille lämnade vi hemma så att han skulle kunna sova lite, han ska ju eller håller ju på att jobba natten nu, så vi åkte utan honom. Som tur var så kom syster dit också, så hon sprang efter Love några gånger.

Efter vår middagslur klädde vi på oss och styrde bilen mot svärisarna.Där bjöds det på god middag och smarrig efterätt! När sedan Chrill åkte iväg för att jobba så stannade jag och Love kvar ytteligare några timmar och det var ju superkul tyckte Love som plaskade med vatten tillsammans med farfar och sydde symaskin tillsammans med farmor, emellanåt så busades det en hel del med Christians mormor Ellen också! Det är såå kul att se hur Love leker tillsammans med sin farmor och farfar, det syns att han tycker mycket om de. Jag är så glad och lycklig över att vi bor så nära våra nära och kära, tänk om vi fortfarande bott i Sthlm hur hade det sett ut då? Då hade nog farmor, farfar, mormor och morfar inte alls varit så bekanta som de är för honom nu och det hade inte varit roligt tycker jag.  Jag/vi är så otroligt tacksamma och glada över att ha så fina föräldrar som vi, både jag och Christian, har, som finns här och ställer upp, när som helst, då vi behöver er, ni är de bästa!

Idag gick jag in i vecka 39 heeelt oroligt! Så bra som jag mår nu har jag inte mått på länge och det känns så skönt inför förlossningen. Jag hade ju tidigare en hel del ont i ryggen och det var mycket pga den gamla katetern som jag hade då, men sen de bytte till den som jag har ny, en annan modell, har jag blivit en ny människa! Nu känns det knappt någonting i ryggen iaf inte att det skaver från katetern och det känns superduperskönt! Jaja, nog pladdrat om det. Det är nu bara 12 dagar kvar och sammandragningarna finns här, de kommer och går och är som mest aktiva på kvällskvisten. Här om natten trodde jag att vi skulle behöva åka in, men icke, jag somnade om och när jag sedan vaknade så var de borta. Men så fort Chrill jobbat färdigt sina nätter så kan det mer än gärna få sätta igång! Oh my god, tänk att vi snart har vår lilla bebis här!!!!!! Jag drömde faktiskt för några nätter sedan att vi var på förlossningen, det gick hur lätt och smidigt som helst och när hon väl kom upp på mitt bröst för första gången så hade hon mörkt lockigt hår och var hur söt som helst! Men nu tror jag ju inteatt hon kommer att ha mörkt hår för det hade ju varken jag, Chrill eller Love så hon kommer nog också vara ljus och ha liite hår på sitt lilla huvud.

Näe, det kanske är dags att kasta in handuken så att säga, det är ju trots allt en dag imorogn också....och vem vet när unge herr Love behagar vakna.....

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0