Minusgrader

Nu råder det minusgrader igen. Jag tycker att det är ganska mysigt faktiskt, man får/kan klä på sig mycket kläder utan att svettas så fort man går några steg.

Vi är uppe tidigt idag, iaf för att vara fam Jansson. Love sov hela natten fram tills sju, då ville han komma över till oss och käka välling och läsa bok. Så vi tände faktiskt lampan för att vakna till, ibland låter vi ju honom få komma över och käka välling för att sedan, förhoppningsvis, få honom att somna om. Men idag var vi så pass pigga, vi gick och la oss tidigt igår, så vi tände lampan.

Jag ligger här framför tv:n och kikar barnprogram med Lovegos. Eller han tittar inte så mycket, han leker med sina tåg som Chrill köpte igår. Igår på öppnaförskolan så hade han lekt med sådana där briotåg med tågbana nästan under hela deras besök, så Chrill bestämde sig för att åka och köpa likadant. Gissa om det blev en succé?! Japp, han leker med det heela tiden!

Igår gick det topppen på föräldragenomgången, mycket matnyttigt tycker jag samt att det alltid är skönt att  bli lite uppdaterad. Jag känner mig redo för bebis!!!

Nu ropade Chrille efter oss, frukosten är färdig!!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0