Mat

Här sitter vi, jag framför datorn, Love och Chrill i andra soffan och kikar på tv. Vi väntar på att maten ska bli klar. Idag blir det fläskpannkaka, mumma! Den ska vara klar om ca 5 minuter och gissa om vi är hungriga!

Idag har vi haft en riktig mysdag på stan. Vi har uträttat en massa nödvändiga ärenden och ja, vi har köpt glögg också. Det var verkligen tur att vi var ute i god tid för kön hann bli väldigt lång innan de väl öppnade dörrarna. Där inne rådde det verkligen armbågstekniken. Folk var som galningar och andra smartare än många, dvs jag. Jag gick bakvägen och hittade en hel pall som ej var öppnad varpå jag öppnade den och tog ut de flaskor jag ville ha, lältt som en plätt! Glad i hågen gick jag till kassan och så var det med det. Nu väntar vi alltså bara på att få smaka på den förhoppningsvis goda glöggen i den superfina flaskan!

Näe, nu tror jag att maten är klar!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0