Lekparken

Nu är vi nyss hemkomna från lekparken. Love somnade, inte så oväntat, i vagnen på vägen hem, så han ligger i vagnen och sussar. Jag sitter här och väntar på att lunchen ska bli klar, min karl är den bästa!

När Love vaknat och käkat lunch åker vi till mina föräldrar och myser, det ska bli så mysigt då det var ett tag sedan vi var där, iaf över en vecka...hahah....

Annars håller vi på att tvätta lite, bara två maskiner varav den ena är klädseln till babyskyddet (minibilbarnstolen). Jag tänkte att det skulle vara schysst för lillan att glida runt i en nytvättat bilbarnstol istället för att sitta i sin storebrors svett och smuts! :) Tänk att Love snart är storebror, overkligt!

Bäst att kila in till köket och hjälpa darling med att duka kanske?! Jag mår iaf toppen, har inga känningar av katetern i njuren utan det rullar på. Jag kan till och med gå på kortare prommisar utan att få ont, lycka! Ja, det enda vi väntar på nu är att det ska "sätta igång"! BEBIS kom ut nu!!!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0