Första prommisen!

Idag invigde vi dubbelvagnen med att gå ner till stan. Vi hade några ärenden att uträtta, bla att inhandla ett tyg från Rummet som vi ska ha i köket. Men med den turen vi hade så var det ju såklart slut. Sen var det tänkt att vi skulle käka lunch på stan men Love somnade i vagnen påvägen ner så vi skippade lunchtankarna och gick till Claes Ohlson, bibblan, banken och några andra affärer innan vi gick hem igen.

Det var iaf superduperskönt att få komma ut och röra på mig! Jag har ju inte rört på mig så mycket under själva graviditeten pga katetern så nu känns det extra skönt att kunna gå så fort jag vill utan att ha ont. VI höll ett jäkla tempo uppför backarna till oss och jag kan säga att jag faktiskt har träningsvärk nu, ja, det är sant! Så från och med nu blir det minst en prommis om dagen för mig och Lykke. Så vem vet, snart kanske man är fit for fight igen, ja alltså storleksmässigt. Jag gick ju upp en hel del kilon men men, jag oroar mig inte så värst mycket över det. Det sägs ju "nio månader upp, nio månader ner" så det är ingen brådska!


På prommis!

I eftermiddags så åkte Christian bort med Love till farmor och farfar. Vi skulle åka och storhandla och då är det ju så skönt att inte behöva ha med Lovegos. Jag tror nog att han också föredrar att vara och busa med farmor och farfar istället för att hänga med oss och handla. Det var Lykkes premiärtur till mataffären också, och det gick toppen! Hon sov mest hela tiden men två bajsblöjjor och en amning hann vi med också.

Nu sover båda barnen och vi ska nog också gå och sussa. Lykke äter iaf var tredje timma ibland var fjärde iaf på natten och det är ganska skönt att få sova så pass många timmar åt gången. Men hon är iaf supersnäll fortfarande, peppar peppar, sover, äter, bajjar osv.

Eftersom att tyget som vi ville ha till köket var slutsålt och inte gick att hitta någon annanstans här i Sundsvall så beställde vi hem det från nätet nu ikväll, så om 2-3 dagar kommer det komma med posten! Jihoo!

Dags att borsta gaddarna!

Men innan dess bjuppar jag på några bilder:

Love med sin favoritsak, hammaren!

Aldrig har dockan varit så intressant som nu. Byta blöja är skoj!

Puss puss!

Natti natti!



Kommentarer
Postat av: Angela!

Fin vagn! Mpste bara vara hur mysigt som helst o gå runt med två underbara barn=) Hihi!

Skönt att hon är "snäll" och låter dig sov ahyfsat på nätterna=)

Kram på er!!!

2008-11-27 @ 00:02:28
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-11-27 @ 08:28:57
Postat av: Carros mamma Carina

Hej Kattis!

Jag måste bara gratulera dig och din familj! Jag är inne här ibland och tjuvläser och tycker att du har en helt underbar liten familj!

2008-11-27 @ 08:43:57
Postat av: syrran och sigge

Vilka fina bilder, ssystemkameran gör sig verklige värd priset! Efter jul ska jag oxå gå ner i vikt så då kan vi promma runt sidsjön! Hörs, kram kram

2008-11-27 @ 10:25:11
URL: http://karinohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0