93,2%

Som rubriken lyder så är hela 93,2% av hundra gjorda, alltså väldigt  nära nu, bara 19 dagar kvar!!!! NAJS!

Nu ligger jag här i sängen och tar igen mig lite. Vi har precis käkat frulle och jag blev konstigt mätt så lite vila kändes som det enda rätta.

Natten har varit bra, jag sov som en stock och behövde inte gå upp på toa en endaste gång, lovely! Love väckte oss runt halv åtta varpå vi låg och drog oss och läste lite böcker, mysigt! Han är så dukigt och perkar och berättar vad saker och ting heter och hur de låter, vår duktiga stora kille! Det kommer gå super för honom när han börjar på dagis, jag känner det på mig liksom! Hoppas bara att vi får plats på något av de dagis vi sökt.

Idag är det mulet och regnet hänger i luften, det har säkert regnat inatt för det är väldigt blött ute. Vi kommer således att åka till Drakborgen tilllsammans med fam Vikström, kul kul! Det prefekta stället för barnfamiljer, medan våra män och barn roar sig kan vi fruar sitta och softa och snacka skit! Fast ibland drar man en svängom med en motorcykel eller en gocart!

Lite bilder from the past:

Trött

v38


Fina killen


Puss


Duktig kille bygger klossar

Jaja, nu ska jag ta och gå upp och klä på mig!

Imorgon är det farsdag och det ska firas!

Hepp!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu får bebis gärna komma tycker jag;) Du är såå otroligt fin med magen, men det tar på krafterna att sitta på jobbet och fundera om bloggen är uppdaterad eller om ni är på bb ;) Trevlig helg!

2008-11-08 @ 19:08:49
URL: http://carros80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0