Vilket underbart väder!

Trots att regnet öser ner så är det bara ändå underbart. Jag och Love samt mamis hund har precis varit ute på den dagliga morgonprommisen. Love somnade ganska snabbt och det är ju förståeligt då regnet smattrar så ljuvligt på hans vagn.

Jag och Scott traskade med stora steg i regnet, tack gode gud för gummistövlarna, ja, eller vem det nu var som uppfann de! Det var iaf välidigt mysigt att få vandra i den ljumma luften och samtidigt andas in alla vårdofter som blir så framträdande av regnet. UNDERBART!

Jo, det var ju ett tag sedan jag satt vid datorn nu. Vi har så mycket att göra så att datorn och blogg prioteras inte precis, umgås ju hellre med nära och kära! Men ibland, då tiden infinner sig så kan jag ju bjuda på ett eller annat inlägg.

Vi har de senaste dagarna bara myst, lekt, ätit, åkt bil, kramats och pussats, och, ja, bara LEVT! Vi trivs här uppe, här ska vi bo! Om sanningen ska fram så håller vi på att kikar på hus nu, har hittat ett som håller oss varmt om hjärtat, vi måste bara få gubben att vilja sälja det till oss. Därför så kan jag inte säga mer än så. Jag återkommer när det finns något mer att säga.

Först hade vi ett annat hus i åtanke, men när vi såg hur det såg ut och allt jobb som var tvunget att fixas la vi det raskt på hyllan. Vi började spana på nytt och har nu hittat huset med stort D, så håll tummarna nu bara!

Nu vaknar Loveplutt!

Annars mår vi toppen, magen och plutten i den också!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Marika

Låter skönt för er att få andas in frisk och härlig vårluft! Här hemma är det nästintill sommar. Var ju det i veckan iallafall. Huuur varmt och skönt som helst! Allt har oxå börjat att knoppa, blommor, träd ja allt, till och med maskrosor finns nu vart som helst! Underbart!
Jasså, så ni vill flytta uppöver! Trodde väl nästan det;)
Vi får höras lite oftarem skriv gärna i min blogg;)
Stooooor kramelur

2008-05-02 @ 15:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0