Världens sötatste lilla Sigge!

Jag har haft den turen att få träffa min systerson Sigge. Han var så liten så liten. Tänk att Love också, för snart ett år sedan, varit så liten. Man glömmer snabbt!

Han charmade iaf mig totalt, låg och gossade i min famn och doftade ljuvligt! Nu längtar jag ännu mera tills vår lilla plutt behagar att komma, men tiden går snabbt och vips så är det november och vi har vår plutt här.

Vädret fortsätter att suga, kallt och hemskt. Jag går mest runt och fryser hela tiden, trött är jag också för den delen. Därför passar jag ofta/oftast på att sova när Love sover sin middagslur, känner att jag behöver det då jag annars blir en sur kärring.....eller jag är nog lite sur jämt. Kort stubin och allmänt sur, ja det är nog jag i ett nötskal nu när jag är gravid.....men om solen tittar fram kanske det blir lite bättre!

Vi är just nu bosatta hos Loves farmor och farfar. Vi och Love blir bortskämda med god mat och mycket lek, det är mysigt! Love hjälper även farmor att rensa i rabatterna, han tycker iaf om att sitta i rabatten och titta på när farmor rensar. Kanske blir han trädgårdsmästare när han blir stor? :)

Just nu är Frans och Oscar på besök. Det är så otroligt mysigt att se hur bra de leker ihop, nästan jämt iaf, ibland blir det väl några tvister om samma leksak men det går över snabbt. Jag kan därför förstå varför jag och lillasyster ofta fick likadana leksaker och kläder när vi var små. Smarta eller lata föräldrar kanske! :) Varför göra det svårt när man kan göra det enkelt!

Nu ska jag faktiskt ta och stänga av datorn, har suttit här alldeles för länge, osocialt av mig kanske, men ibland behöver man får göra lite annat.

Jo, jag har börjat att läsa en bok, en bra sådan dessutom. Så nu kommer jag nog att beta av den ena efter den andra, ja det blir lätt så, har jag en gång fått upp glöden så går det på löpande band. Och till sommaren så tillhör ju även bokläsandet!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0