Ultraljud!

Idag fick vi äntligen det efterlängtade beskedet om ultraljud. Den 23 juni klockan 10:30 ska vi infinna oss på Sundsvallssjukhus, sjuukt spännande!!

Idag har vi hälsat på min mormor och morfar. Vi åkte dit efter en skön prommis på ett naturreservat tillsammans med min mor och syster. Där fikade vi gott och Love käkade mat. När det var färdigfikat och surrat åkte vi hem. Jag och Love busade lite sen gick vi och la oss och sov i nästan 2 timmar, suuperskönt!

När vi vaknade fick Love middag och sedan dess har jag städat. Det måste ju vara fint tills darling kommer. ÄNTLIGEN, efter 13 dagar ifrån varandra så ska vi ikväll få träffas!!!!! Jag håller på att längta ihjäl mig, det liksom pirrar i hela kroppen och jag har lite konsentrationssvårigheter, för det enda jag tänker på är min älskade Christian! Igår hade jag skitsvårt att somna. Ni vet som det var när man var liten dagen innan julafton. Man liksom vänder och vrider sig i sängen och kan absolut inte somna. Man bara tänker på alla klappar som man ska få. Precis så var det för mig igår, och jag kommer ju få den bästa klappen, en kyss av min älskade man!! SOM JAG LÄNGTAT!!!

Näe, nu ska jag käka senmiddag, ungsfläkspankaka, mumma!!

Sees! Tjingelin!

Från kAtArINa 6år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0