Ojojojojo!

Vad det var länge sedan som jag bloggade, fy skäms på mig! Men om sanningen ska fram så är det inget som får mig att ha dåligt samvete. Jag började ju blogga för att Loves mormor, morfar, farmor och farfar skulle få hänga med på vårt äventyr i Sthlm. Nu är vi ju hemma och de får följa oss i verkliga livet, så det bli nog kanske inte så mycket mer bloggning än så här, något inlägg lite titt som tätt.

Ja, vi njuter av våren och försommaren som är här. Det är ju så mysigt med all den grönska som kommit nu. Värmen är ej heller något som man kan klaga på. Det skulle dock inte hålla i sig så länge, faktum är att från och med imorgon skulle det bli kallare väder igen.

Love går nu, ja han har ju gått från föremål till föremål ett bra tag men för några dagar sedan bestämde han sig för att börja gå själv. Han är så duktig, man riktig ser vilken malltupp han är när han stolt spatserar runt. Jag har det hela på film men dock bara på mobben, vet inte riktigt om jag kan lägga över den här då jag inte har några kablar med mig, ska kika om det finns en sådan ingång på datorn där jag kan stoppa in minneskortet från mobben......hm...

Jag och bebben mår toppen. Har dock börjat bli lite mer trött, det kan ju iof bero på att jag är lite som en ensamstående nu när Chrill är i Sthlm, ja, jag får ju liksom gör allt (lite hjälp från alla har jag ju också såklart) men det är slitigt att vara ensamen. Liite mer illa mår jag också, det är inget som stör sådär supermycket utan mer obehagligt. Det förekommer mest på eftermiddagarna och kvällarna.

Snart är det dags för ultraljud, ja, eller i juni rättaresagt, längtar så att få se den lilla ärtan! Undra sa flundra vad det är för ett litet pyre som bor i magen.....åh, snart kommer man även att börja känna fosterrörelser, mys!!

Nä, nu ska jag slänga mig framför tv:n och softa!

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Mika!

Neeej, jag kommer att sakna dina små inlägg, läser du min blogg då?

Så den lille har börjat stappla själv, vad kul! Ja en annan har varit på anställningsintervju på åhléns nya varuhus som ska öppna i okt, får svar i slutet av veckan! Hopppppppasssssssssssss!

Stor kramilur

2008-05-11 @ 21:01:15
Postat av: Angela & Stella=)

Hellu i stugan!!!
ad roligt att Love oxå går nu=) Stella började oxå stappla förra veckan typ och nu, precis som Love spatserar hon stolt runt hela tiden=) Härligt!!
Vad roligt med ultraljud, spännande! Hoppaas ni får med bild=)

Kram på er från oss nere i Stockholmo!
VI saknar ER!!!

2008-05-13 @ 22:58:12
URL: http://minstjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0