We´re back!

Då var vi på plats i Solna igen! Det känns väl sådär om jag ska vara ärlig, men det är ju alltid skönt att få återgå till de vardagliga rutinerna. Dessutom så är det ju inte så många veckor kvar innan vi drar upp för att ha sommarlov i Sundsvall!

Idag vaknade vi runt sjutiden, låg och drog oss ett bra tag varpå vi gick upp och käkade frulle. Daddy drog till skolan och jag och Love fortsatte att leka lite. Sen klädde vi på oss och gick ut på en morgonprommis, skönt väder var det trots att det var lite kyligt.

Love somnade efter halva prommisvägen och fortsatte att sova på ballisen när vi kom hem, tror att han sov i lite mer än två timmar, skönt för mig som skulle packa upp. Just det, SKULLE, packa upp. Jag orkade inte ta tag i det så jag satt och surfade samt läste nya mamatidining som kommit med posten, lovely!

NÄr väl gossen vaknat lagade vi lunch och åt. Love vägrar matburkar nu, så det blev mackaroner, skinka och gröna ärter för honom till lunch. Jag, jo, jag åt ärtsoppa!

Efter lunch och lek var det åter dags för att susa lite, så vi la oss i sängen och gosade tills vi somnade båda två, tätt intill varandra, som en korv i ett korvbröd, min mysiga lilla pluttis och jag! Vi sov i lite mer än en timma!

Utvilade och pigga läste vi lite och lekte. Sen gick vi in till köket och käkade banan och hallon, som är Loves nya favorit, mummsar och njuter högt när han stoppar in de i munnen! Det är verkligen bra att köpa och ha frysta hallon i frysen då det går så snabbt att tina de i mickron!

Nu har Love och daddy precis ätit gröt och jag hör hur de busar i sovrummet, dags att byta om till pyjamas för att sedan leka lite till och sen hoppa i sängen!

När plutt somnat ska jag ta och pussa på min älskade man extra mycket, nu kanske ni undar om han har gjort något speciellt eftersom att han ska få så många pussar. Men det har han inte, inte mer än vanligt utan han är bara VÄRLDENS BÄSTA MAN som jag ÄLSKAR otrligt högt!

Tjingeling!

Imorogn är det fredag! JIHOO!

Jo, jag ska jobba till helgen igen, det blir klirr i kassan det! :)

Tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0