Lite bilder på begäran av pappacool!

Godmorgon, eller ska jag säga godförmiddag....Ja, ni förstår Love slog upp sina blå klockan 6 imorse och ville inte somna om. Så som den trötta modern jag var, hämtade jag lite leksaker och satte på barntv:n. Jag vet, dålig stil, men jag var bara såå trött. Jag kunde därför ligga och slumra till halv åtta. Då tyckte Love att det var dags att kliva upp och käka frulle, men innan vi gjorde det gick vi in till mormor och väckte henne, sjusovarn!

Efter lite frulle och lek klädde vi på oss och gick ut på en prommis. Idag gick vi på skaren på åkern och ner för isiga backar och upp för ännu isigare backar, tur att vi hade på oss dunderbroddarna, och den sista biten gick vi genom skogen. Love satt och kikade hela tiden, han somnade precis när vi svängde av mot huset, så nu ligger han och sussar gott på bron.

image351
Härlig morgonprommis i dimman!

image353
Lite plutt i snön!
  
image357
Puss puss!
image358
Känner lite på granen, aj, det var visst lite vasst!
 
image361
Mammas och pappas fina kille!
image362
Titta pappa, nu har jag också en mustasch!





I Lördags så åkte jag, Love och min mamma ut till Loves farmor och farfar. De hade varit på semester så vi var ju så nyfikna på hur de hade haft det! 
Vi åkte dit och käkade middag och busade lite. Först fick Love en fin polisbil som man kunde sitta och åka på, men den hade de inte köpt utomlands. Sen fick Love en fin sommardress och jag fick en parfym, tusen tack! 
På väg hem somnade plutten i bilen, han var alldeles slut efter allt bus med farmor, farfar och farbror.
image363
Love och farmor busar!
image364
Jag och Love testkör den nya bilen



I går klockan 10 så styrde vi våra steg mot kyrkis. Vi trotsade vädergudarna och gick ut i hellregnet, det verkligen ösde ner! Detta gjorde att det var väldigt halt, men det gjorde inget för jag lånade mormors monsterdbroddar! 
Väl där så lekte och fikade vi tillsammans med alla andra mammor och barn. Det var väldigt skoj tyckte Love!
 
Love och kusin Elicia leker!
Efter kyrkis så gick vi hem och käkade lunch för att sedan ta bilen för att åka och häsla på Frans, Nella och Oscar. Det var superskoj att träffa de. Frallan har ju börjat på dagis nu så han har blivit såå duktig, stora killen!
Det var också väldigt roligt att se hur bra de leker ihop, fast ibland gick det lite snett, då Frallan skulle stå på Loves rygg.
Efter lek och presentöppning gick vi ner på stan och strosade samt tog en fika. En mysig dag med andra ord!


Idag ska jag, mamma, Love och mosterKarin åka och hälsa på min mormor och morfar, men innan dess ska vi svänga förbi Erikshjälpen och vem vet, vi kanske fyndar något fint!

Ha en trevlig dag!

Tjingeling!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0